Saturday, June 19, 2010

Nordiske føtter lørdag / Nordic feet

Sorry, but this post is in norvegian only. It`s all about a photo challenge called nordic feet.


Helt is siste sekund kommer mitt siste innlegg i serien Nordiske føtter. De siste dagene har vært svært travle på jobben og derfor har det ikke blitt noen innlegg. Men jeg tenkte at jeg har jo dette bildet, og det passer bra tilde siste dagenes travelhet. Jeg hadde med meg kamera på jobb en av dagene og tok bilde mens jeg hadde spisepause og satt med bena opp for å slappe av litt.



For den som er interessert så er skoene mine
slike som er buet under. Man trenger å øve seg litt for å gå riktig med dem, men jeg har blitt veldig glad i mine, og synes jeg blir mindre sliten i bena med disse skoene. Du kan lese mer om dem her og kjøpe dem her.




Husk at dere kan se flere nordiske føtter hos Merete eller på flikr.



No comments: