Wednesday, August 13, 2008

Pay it forward


Jeg har gjort det, jeg har tatt utfordringen jeg også. Julie på SimpleStitches etterlyste 3 frivillige, og bare en hadde meldt seg foreløpig, så da tenkte jeg at det må være min tur.

Pay it forward (PIF) bygger på konseptet i filmen med samme navn. En god gjerning gjøres uten å forvente noe tilbake, men med håp om at mottakeren gir en god gjerning videre. Så nå søker jeg etter tre frivillige som vil ta i mot en håndlaget gave fra meg i løpet av de neste 365 dagene. De tre første som legger igjen en kommentar til dette innlegget blir med. Det du må gjøre etter at du har meldt deg på er å legge det ut på din blog, med en link til min blog, og "pay it forward" til 3 personer.

In english:

I have signed up for Pay it forward (PIF) at Julies blog SimpleStitches. Now I am calling for 3 volunteers to receive a gift from me some times within the following 365 days. Please help me pay Julies generousity forward by signing up. What you have to do when you have signed up, is to pay it forward by making the same promise on your blog, in other words; pass it on.



1 comment:

Sonia said...

Laila, I would love to join you in the pay it forward.....

I am from Sydney Australia....love your bag that's down lower and I also think your Cat is my Pussy's Twin...her name is bella....will post a pic on my blog later today...

just off to the movies.