Sunday, January 9, 2011

Godt Nytt År og tusen takk for en flott julegave/ Happy New Year and My SSCS gift from Lurline

Godt nytt år! 
Jeg har litt dårlig samvittighet for altfor sjelden oppdatering her, men tiden rekker ikke helt til. Og ikke har jeg så altfor mye å fortelle om heller, ihvertfall ikke som dreier seg om lapper og quilting eller annet håndarbeid.

Happy New Year to everyone!
I feel bad about not updating my blog very often, but life is busy and I need more hours every day to make it. I don't have much to show you when it comes to crafting anyway.

Men jeg må jo vise frem hva jeg fikk fra LurlineChookyblue's Secret Santa Christmas Swap. Vi skulle sende en ting til å henge på juletreet i tillegg til julegaven. Lurline sendte meg en vakker rød julekule som var pyntet med perler. Tusen takk Lurline, jeg likte den veldig godt. Siden jeg ikke pynter juletreet før helt inntil jul valgte jeg å la den henge på gardinstanga på kjøkkenet mitt så jeg kunne se den hver dag.

But the most important thing now is to show you what Lurline gave me. I attended Chookyblue's Secret Santa Christmas Swap this year and Lurline was my secret santa. She sent me this beatiful ornament for my Christmas tree. Thank you Lurline, I love it! (sorry about the bad photo quality)

Og på julaften kunne jeg endelig pakke opp den store pakken fra Lurline.  
Here in Norway we open our Christmas presents Christmas Eve and finally I got to open this gift from Lurline.
Da hadde jeg kikket på den mange ganger og kanskje klemt litt på den også....
Dette er slik jeg så det først,
This is how it looked at first sight,

så brettet jeg ut og fant mer...
then I found this.


Se så mye lekkert det skjulte seg inne i denne pakken. En flott lang løpet som passer perfekt på spisebordet mitt, en søt liten mugrug, et bokmerke, en nøkkelring og en liten notatblokk. Jeg føler meg så bortskjemt som fikk så mye fint. Tusen, tusen takk Lurline, dette setter jeg veldig stor pris på.

Look at all these goodies Lurline sent. A beautiful tablerunner, a cute mugrug, a dragonfly bookmark, a cute keychain and a little notepad. Thank you very, very much Lureline, you've totally spoiled me with this Christmas present. I love it all so much. 
Here is a closeup of the mugrug.

Her ligger løperen på spisebordet, jeg måtte stå på en stol for å få med (nesten) hele løperen på et bilde. (Klikk på bildene for å gjøre dem større)
The tablerunner is perfect for my dinning table. I had to stand on a chai to get (almost) all of it in one picture. (You can click on the pictures to make them bigger.)


I neste innlegg (som ikke blir så lenge til håper jeg) skal jeg vise dere hva jeg sendte til Tracey.
 In my next post (soon I hope...) I will show you the ornaments and gift I sent for Tracey.

Thank you Chookyblue for organizing this swap!



1 comment:

Chookyblue...... said...

a beautiful swap parcel from Lurline.......cute ornament too........
thanks for being part of the SSCS 2010........