Monday, July 13, 2009

"No reply blogger"

Jeg finner stadig noen nye blogger å besøke. Og det hender noen finner min blogg også. Slik føler jeg at jeg får mange nye (blogg-)venner. Det er kjempehyggelig når dere legger igjen hilsen på bloggen min. Det setter jeg stor pris på. Men jeg synes det er litt leit når jeg ikke kan svare dere på epost - kommentarene kommer jo inn som epost også, og det er så enkelt å bare svare på den eposten. Og så er det litt mer privat siden ikke alle og enhver kan lese det man skriver.

Noen av dere har sikkert tatt et bevist valg om ikke å gjøre deres epostadresse tilgjengelig, men jeg vil tro at noen kanskje bare har hoppet over det i vanvare, eller ikke er helt sikker på hvordan man gjør det. Hvis det er tilfellet så ta kan det kanskje være til hjelp å lese det jeg skrev i dette innlegget. Det er også helt OK å spørre om hjelp og råd hvis man trenger det.

Almost every day I find new blogs to visit. And now and then someone new find my blog too. It`s nice when someone leave a comment, I love it when you do, but I get a bit sad when some of you are "no reply-bloggers". I sometimes would like to answer your comments by email because it makes it a more private conversation.

I guess some of you have made a choice about not letting us know your email adress. But I also think that some of you haven`t actually thought about it. Or may be don`t know how to change the settings. If you would like to know more about it take a look at this post. If you need help or advice, don`t be afraid to ask for it.


2 comments:

Tracey said...

It is nice when we can get back in touch by mail,

Take care

Tracey

Micki said...

It is always nice to receive email from bloggers who are staying in touch!
Micki