Saturday, November 15, 2008

Mulighet til å vinne en quilt, og noen oppdateringer / Another giveaway and some catching up

Dana på Old Red Barn Co. gir bort hele tre vakre quilter (se bilde nedenfor). Vil du være med i trekningen må du legge igjen en kommentar innen mandag 17. november.


Dana at Old Red Barn Co. is having a giveaway. If you want to enter you have to leave a comment before 7:00 pm US EST on Monday, November 17, 2008. These are the quilts you can win in her giveaway:

Jeg hadde planlagt å bruke nesten hele dagen i dag til å sy, men har ikke sydd et eneste sting ennå. For noen år siden tok jeg et års IT-utdanning ved Høgskolen i Hedmark, deltid over to år ved siden av jobben min på apoteket. I går fikk jeg en SMS fra en studievennine fra den tiden som lurte på om jeg ville møte henne og noen flere fra studiet til lunsj og hyggelig samvær i Hamar i dag. Selvsagt ville jeg det. Vi jobbet sammen både med mindre oppgaver, prosjektoppgave og gruppe-eksamen, så jeg ville gjerne treffe henne og de andre igjen. Vi har holdt kontakten litt på SMS og epost, men det har blitt stadig lengre mellom hver gang vi har møttes. Dessverre hadde ikke alle anledning til å møtes, men vi var tre stykker som tilbrakte tre hyggelige timer sammen på en kafe. Tusen takk til Tonje for initiativet til å møtes, det var virkelig hyggelig å treffe deg og Ann-Cathrin igjen.

Nå skal jeg bare få litt varme i huset igjen, og så skal jeg sette meg ned og quilte tre adventsløpere. Har også noen andre planer, men vi får se hvor mye jeg rekker. Siden ungdommene tilbringer helgen hos sin far kan jeg bruke kvelden til hva jeg vil, uten å ta hensyn til noen..... Jeg skal legge ut noen bilder i morgen når løperene er ferdig quiltet.

I had planned to spend almost the whole day sewing, but last night my plans changed. Some years ago I studied at Hedmark University College, faculty of computer science, and last night one of my fellow students asked if I wanted to meet her and some others for lunch in Hamar today. Of course I wanted to meet them. We have been keeping in touch by email, but don`t meet very often. Only three of us was able to come today, but we had three lovely hours together at a café in Hamar. Thank you Tonje for the invitation, it was so nice meeting you and Ann-Cathrin again.

No I will do some quilting (three table runners is waiting on my table), and I if I manage to finish them I have some other plans too. I will post some pictures of my work tomorrow.


No comments: