Sunday, February 1, 2009

1 (eller skal vi si 4) UFOer ferdig / 1 (or might I say 4)UFO`s finished



Jeg har ikke sydd mye i januar, men fikk gjort ferdig noen forsinkede julegaver til mine venninner Sysøstrene. Jeg la en pose iskonfekt i hver før de ble pakket inn og overlevert. Siden jeg ikke fikk levert den siste før på lørdag har jeg ikke villet legge ut bildet før nå.

Mange prosjekter for februar; noen gaver, noe som takk til en hjelpsom venn og noen UFOer å fullføre. Visste ikke hvor mange jeg hadde før jeg begynte å tenke på det,........men noe tall får dere ikke, hihi.

Not much sewing done in january, but I`ve finished these small bags for my friendes The Sewing Sisters (late christmas presents). The last one was delivered yesterday, so at last I can publish the picture.

I have a lot to do in february; some presents, something for a helpful friend, and some UFO`s waiting to be finshed. Didn`t know I had that many UFO`s before I started thinking about them......... But you don`t get to knoe how many.



6 comments:

Anonymous said...

Gaver er alltid hyggelig å få, ufo'r er deilig å få ferdig, så her ble det mye glede. så fine de var.
Ha en fin ufo uke.
-Anneli-

Chocolate Cat said...

These bags are so cute! I'm thinking I should start making things now for next christmas to have a hope of having something ready!

sisselso said...

Ligger en award til deg i bloggen min :)

Anonymous said...

Hei namnsøster

Eg er av dei som er jamnt innom hjå deg og blir inspirert. Eg har lært at vil du ho noko gjort, be den som allereie arbeider. Serder deg ei fotoutfordring, og gler meg til å følga deg vidare.

Anonymous said...

Bags come in very handy, they are wonderful, i must make some of these,

Take care
Tracey
x

LAPPEQURI said...

Søte poser:-) Jula kjem vel i år også, kjekt å ha på lur:-)
Ha ei fin og kreativ helg