Wednesday, February 11, 2009

En utmerkelse og en utfordring / An award and a challenge

Denne utmerkelsen har jeg fått av Sissel, tusen takk Sissel. Jeg setter stor pris på den.

Teksten som følger denne prisen:

1. Vinneren kan kopiere denne logoen til han sin eller hennes side
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til desse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen en beskjed på bloggene til de nominerte.

Det er så mange kreative og spennende blogger der ute, mange flere enn 7, og denne utmerkelsen har gått rundt en stund ser det ut til. Mange har allerede fått den, så jeg setter det heller åpent til alle som stikker innom, den er til dere så ta i mot, det er helt sikkert fortjent.

I got this award from Sissel. Thanks a lot Sissel I`m honored. It`s hard to find 7 other blogs to nominate, there are lots of creative blogs out there. I choose to give it to everyone who visit my blog, take it, I`m sure you deserve it.


---------



Fra min navnesøster Laila har jeg fått en fotoutfordring:

Utfordringa er slik:

1. Gå til foto/mapper.
2. Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
3. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
4. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
5. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Her er bildet;
Min datter plasserte "Kalle kanin" i en stol, og der var det visst fint å sitte for en kanin. Han får litt for lite klapp og kos, så han er ikke så veldig tam, men sitter helt stille når vi klapper og stryker han over ryggen. Han liker å hoppe rundt, men må passes nøye for han liker å tygge på alle leninger han finner. Ledningen til min mobillader ble en gang delt i mange biter, så jeg måtte kjøpe ny. Tror kanskje bildet har vært vist på bloggen tidligere også, men jeg har ikke sjekket....

Laila challenged me (and 3 others called Laila) to find photo no. 6 in file no. 6, and here it is:
A chair is not a natural place for a rabbit, but my daughter placed him there. He seemed to like it, and stayed in the chair for a while.




Jeg gjør min egen lille vri og gir den videre til de seks første som besøker bloggen min etter at jeg har publisert dette innlegget, legg gjerne igjen en hilsen så jeg og alle andre kan finne dere.


I give it to the six first persons who visit my blog after this post is published. Please leave a message for me and everyone else to find you.


---------


Minner også om at fremdeles bare har en som har meldt seg til Pay it forward. Så har du lyst er det bare å melde deg på. Se her for å finne ut mer om hva det er, hvis du ikke kjenner konseptet fra før.


You still can join my PIF, take a look here to see what it`s all about if you are not familiar with the term. Sonia joined in august, but there is room for another two persons. I would love to make something for you.



No comments: