Tuesday, June 16, 2009

En travel uke / A busy week gone

Det har gått over en uke siden sist jeg blogget. Årsaken er en svært travel uke på jobben, og i tillegg møte på kveldstid. Det har blitt lite håndarbeid gjort, men jeg har puslet litt med å sy fast lukkekanten på en lilla løper jeg begynte på før jul!! Jeg er ikke så glad i håndsøm så derfor ble den liggende. Jeg fikk gjort litt når syklubben var her på torsdag og søndag sydde jeg de siste stingene. Nå er løperen vasket og strøket. Dere skal få bilde(r) senere. Mitt første OPAM-prosjekt ferdig denne måneden.

More than a week since my last post. I`ve had a busy week at work and meetings in the evening too. Not much sewing done, but I`ve managed to finish the binding on a tablerunner I started before Christmas last year. I don`t like doing the binding by hand and put it away for a long time. I`ve washed it and ironed it, ready to take pictures. First OPAM finish this month, hoping to make another one.




Fordi jeg ikke liker å lage et innlegg uten et eneste bilde skal dere få et her; en avslappet katt på sin pute på verandaen. Skulle ønske jeg kunne gjøre dette selv, for denne uka har jeg ferie. Men prosjekt rydde i kjelleren står på planen, så jeg må nok holde meg selv i ørene.

I don`t like writing a post without pictures, here you are; a relaxed cat. Wish I could do this myself because I have one week off from work, but I have work to do in my messy basement. Think I will have to pull myself together to do what I`ve planned, I`d rather relaxe like the cat or do some sewing.



No comments: