Tuesday, June 16, 2009

OPAM - første prosjekt ferdig denne måned / First finish this month

Jeg har allerede fortalt at jeg har gjort ferdig en løper, og som lovet så får dere her se bilder:

I`ve already told about my finish, and here are a couple of pictures:

Som dere ser så er det et mønster jeg har brukt flere ganger tidligere. Men jeg liker det og synes det er enkelt og pent. Denne skal jeg ha selv. Opprinnelig tenkt som adventsløper, men fordi jeg laget den så lys kan den gjerne brukes ellers i året også. Tror kanskje den kommer til å ligge på bordet en stund nå.

I guess you can see it`s a pattern I`ve been using before. I like it because it`s easy to make and I think it`s cute. This one I`ll keep; the ones I`ve made before are all given away or sold.

Når jeg tok bilde av løperen kom jeg til å tenke på denne puta også. For et par år siden bestemt vi i syklubben å gjøre en liten RR der vi laget (fremsiden til) et putetrekk. Her er min pute. Jeg var så heldig å få en helt ferdig pute tilbake - takk Lisbeth! Jeg er veldig glad i denne puta og har den bak ryggen min i "mitt" hjørne av sofaen hver eneste dag.

When taking pictures I thought I`d show you this pillow too. A couple of years ago the sewing sisters decided to do some kind of RR, making a pillowcase. This is mine and I really love it. I did the ninepatch and the rest is done by the sewing sisters. I`ve put it in "my" corner of the sofa and it`s behind my back every day.

Jeg tok med både løperen og puta ut på terassen for å ta bilder, det er bedre lysforhold, ergo blir det bedre bilder. Særlig når fotografen ikke er noen proff.

I brought the table runner and the pillow outside to take the photos. Better light makes better photos, even if the photographer isn`t a pro.

For noen dager siden tok jeg noen bilder av noen UFO-er og planlagte prosjekter som jeg har liggende. Dere skal få se de bildene senere, nå tror jeg det er på tide å krype under dyna.

A few days ago I took som pictures of some UFOs and some planed (but not started) projects. I`ll show you the picures later, now it`s time for me to go to bed.

5 comments:

Odette said...

HOLA AMIGA...HERMOSO TUS TRABAJOS, MI FAVORITO ES EL CAMINO DE MESA...TE DEJO UN GRAN ABRAZO.
CARIÑOS DE ODETTE

Mona said...

Nydelig løper du har laget, også så nydelige stoffer.

Mona

2ne said...

Nydelig løper, den passer like godt til sommeren som til advent :-)
Flott pute har du også, gøy med RR

Marit Johanne said...

Nydelig løper, det er et veldig fint mønster, så det kan brukes mange ganger. Og det får jo forskjellig preg også etter hvilke farger det er brukt. koselig pute også. Det ligger en award til deg på bloggen min!
Ha en riktig god sommer!

Lisbeth. said...

Oy, den løperen ble jammen fin, tror ganske bestemt at den er i mine farger..;)He he. Er snart klar for en ny RR.. kanskje vi kan starte opp en til høsten, vi får ta det opp på neste symøte.