Tuesday, September 15, 2009

Overraskelse / Surprise

Først vil jeg fortelle dere om en ny australsk blogg. Ni australske designere er sammen om denne bloggen, og sier at de vil dele av sine design med oss. Det vil bli lotterier / giveaways og gratismønstre å finne.


First today I want to tell you about this new australian blog. Nine designers share this blog and plan to have giveaways and to offer free patterns for us to use.

Så til det med overraskelse; når jeg gikk inn påbloggen min idag opdaget jeg til min store overraskelse at telleren hadde gjort et kjempehopp. Såvidt jeg husker sto den på et sted mellom 7000 og 8000 besøkende sist jeg var inne. Idag hadde den akkurat passert 12000. Det er mange besøkende på snaut 2 uker. Det er nesten så jeg tror det er noe feil med telleren..... Jeg hadde allerede begynt å tenke på at jeg skulle ha et lotteri / en giveaway når telleren passerte 10000, men dette kom litt fortere enn tenkt. Jeg må tenker meg litt om ennå før jeg annonserer dette, blant annet må jeg finne ut hva jeg skal lodde ut, men det kommer når du minst aner det. Så kom innom igjen snart.

About the surprise: I got a big surprise when I took a look at my blog today. Last time I checked I`d had between 7000 - 8000 visitors. Today the counter told me 12000 had visited my blog. If the counter is telling the truth I`d had more then 4000 visitors in a couple of weeks. It`s a big surprise to me.

I had started thinking about having a giveaway at 10000 visitors, but noe it`s to late. I have to do some thinking and planning, but there will soon be a giveaway at this blog, please come back to join. At the moment I don`t know what to give to the winner(s).

I look forward to seeing the sewing sisters again tomorrow when we meet at Inger`s place. We will be planning some travelling I think. I`ll tell you more about it later.

Hei sysøstre, jeg gleder meg til å se dere hos Inger i morgen. Vi skal vel planlegge litt mer turen til Oslo, håper jeg. Og kanskje en tur til Elverum også....


No comments: