Monday, September 7, 2009

Winning again

Jeg må bare fortelle om en hilsen jeg fikk på epost i kveld:


Hei :)
Har du sjekket bloggen min i det siste?

Siv Hege

Siv Hege har bloggen Drømmequilten og feiret 10000 besøkende med en utlodning/giveaway. Jeg måtte jo bare gratulere med så mange besøkende og melde min interesse...

I dag annonserte hun vinneren og dere har sikkert allerede gjettet at jeg er den heldige. Så sysøstre det var sikkert derfor jeg ikke vant utlodningen på siste symøte, hihi. Kan da ikke vinne absolutt alt jeg heller.......

Only a short post to tell you about the email I got tonight:

Siv Hege at Drømmequilten asked if I had visited her blog lately, not saying anything more. Of course this made me curious. She was having a giveaway to celebrate 10000 visitors to her blog and I left her a comment to congratulate and to enter her giveaway. I`m sure you alle have guessed I`m the lucky winner.

My friends the sewing sisters, now I know why I didn`t win the lottery at our last meeting... (lol).

I`ll advice you all to visit Drømmequilten, it`s a wonderful blog.

I`m still working hard to read all your posts, I`m way behind. It will take some time because I also have other things to do.

1 comment:

Hennes said...

Hei Laila.

Gratulerer med gevinsten.
Jeg ville bare si hei,og takk for at du har vært innom bloggen min, og har blitt min første følger.

:o)

Ha en fin uke.

Hilsen Linda.