Tuesday, June 15, 2010

Nordiske føtter tirsdag / Nordic feet

Sorry, but this post is in norvegian only. It`s all about a photo challenge called nordic feet.


Jeg lurte litt på hva dages tema, dvs bilde skulle være. Det ble to mulige løsninger og jeg kommer med begge to. Jeg driver å skriver på et innlegg til bloggen, og skulle ta bilde av noen blader/magasiner til det innlegget. Da jeg oppdaget føttene mine i søkeren ble ideen til det ene av dagens bilder født.






Den opprinnelige tanken var å ta et bilde i hagen, med nakne føtter i gresset siden det var sol og fint vær i dag. Pus var også med ut i hagen og han gikk rundt bena mine mine helt til jeg tok fram kameraet, da fikk han det nokså travelt med å forsvinne. Derfor ble bildet slik.













Husk at dere kan se flere nordiske føtter hos Merete eller på flikr.



1 comment:

Fruen said...

Dette så ikke så kaldt ut :)