Tuesday, June 15, 2010

Jeg har vunnet (igjen) / I`ve won (again)

Marica hadde en giveaway på sin blogg for å feire at hun har blogget i tre år. True Random Number Generator plukket ut nr 13 som vinneren, og det var meg. Så for meg er ikke 13 et ulykkestall. Tusen takk Marica, jeg gleder meg meg til pakken kommer. Hva jeg får i pakken er en hemmelighet, men kanskje vet jeg hva det er før helgen? Jeg er så spent, når det gjelder pakker er jeg fortsatt som et barn. Skal komme tilbake med bilde når pakken fra Marica har kommet.

Marica had a giveaway to celebrate 3 years of bloging. She used True Random Number Geneator to pick a winner. Number 13 was picked, and it was my comment. I think 13 may be my lucky number.... Thank you Marica, I love gifts and can`t wait to see what you will send. It will remain a secret what I will get unntill it arrives. I`ll post pictures for you all to see when the gift has arrived.

Jeg har nylig fått disse bladene i posten fra Fiona. Bakgrunnen for det kan dere lese om her. Tusen takk Fiona, jeg fant noen spennende prosjekter i begge bladene.

I got these magazines from Fiona lately. We had a funny little email conversation last year, you can read about it here. Thank you Fiona, I loved the magazines and found some interesting projects in both of them.



Jeg har prøvd å lese blogger i løpet av den perioden jeg ikke har blogget, og har meldt meg på noen utlodninger/giveaways. Det er kanskje på tide å fortelle om og vise frem hva jeg har vunnet. Vikki - SEW useful designs - kom med to nye mønster i november og arrangerte en giveaway i den anledningen. Jeg var så heldig å bli trukket ut som en av tre vinnere som fikk hennes to nye mønstre.

I`ve entered some giveaways during the winter, and I think it`s about time to post about my winnings... I entered Vikki`s pattern launch giveaway in november and was one of three winners.

Jeg vant også knapper hos Lise like før jul. Her er et bilde av dem

I won some sweet buttons at Lise`s blog in December, here`s a picture.


Jeg har ikke sydd noe enå, men har begynt å planlegge noe med tumblere/vannglass. Her er et bilde, men om det blir slik det vet jeg ikke helt. Er ikke sikker på om jeg skal bruke dette stoffet i midten, eller et annet. Mulig det blir en smal ramme eller en tittekant mellom tumblerne og midtfeltet også, og muligens samme farge på lukkekanten... Hvilken farge bør jeg velge? Tenker litt på en litt mørk/dyp rødfarge, men er åpen for andre ideer, så kom gjerne med forslag.

No sewing yet, but I`m planing something. Here`s a picture, but I`m not sure this is how it will turn out in the end. I may change the fabric in the middle, and add a narrow border. But what color should the border be? I`m thinking some dark red color may be, but if you have any other suggestion I`ll love to hear what you think.




See you soon!




No comments: