Saturday, July 3, 2010

Premie og en påminnelse / Giveaway prize and a reminder

Oj, det er nesten to uker siden mitt forrige innlegg. Det har vært travelt, men jeg hadde allikevel planlagt å skrive dette innlegget på søndag. Forrige lørdag la vi om planene for helgen og søndag fikk jeg hjelp av mine foreldre til å ta ned noen gamle og ødelagte busker og slå det altfor lange gresset. jeg skal fortelle mer om dette senere, men enden på det hele var at når kvelden kom hadde jeg bare såvidt energi nok til litt TV-titting.

Wow, nearly two weeks since my last post. I`ve been busy, but had planned to write this post last sunday. Last saturday we changed plans and on sunday my parents came to help me take down some old bushes and cut the gras. It was a lot of work and in the evening I had just enough energy left for some TV-watching. I`ll tell you more about the garden work and show some pictures later.

I dette innlegget fortalte jeg at hadde vunnet Maricas givaway, og i forrige uke kom premien min i posten. Tusen takk Marica for en flott premie. Her er bilder av alt jeg fikk.

In this post I told you I won Maricas giveaway. Last week the prize arrived in my mailbox. Thank you Marica for this lovely gift. Here are some pictures;




Så til påminnelsen, det gjelder min utlodning/giveaway, som jeg annonserte i mitt forrige innlegg. Nå nærmer det seg siste frist. Jeg kommer til å trekke ut vinnerne i morgen.


The reminder is about my giveaway, only hours left. Last chance to enter now, I`ll draw the winners tomorrow.

Here is a project I started a while ago. Now I plan to get it finished. I`ll tell you more about it later.

Her er et prosjekt jeg begynte på for lenge siden, som jeg planlegger å fullføre i løpet av sommeren.

Mer om dette og noen andre hemmelige prosjekter senere.



3 comments:

2ne said...

De blå stoffene ser så sommerlige og fine ut - gleder meg til å se fortsettelse av sommerprosjektet ditt.

Odette said...

Hola amiga ....me imagino lo cansad que debe estar con tanto trabajo que ha tenido...hay cosas que no pueden esperar verdad....estan muy bonitos los regalos que ha recibido y yo espero ver pronto lo que usted esta hciendo.... sera un bolso?.... se que le gustan mucho, seguro le quedara muy bonito.

Saludos afectuosos

Odette

PJs Lapperier said...

Ser fint och svalt ut. Följer vad som blir sytt av blå remsorna./PJ