Tuesday, November 16, 2010

Gaver på vandring

Sorry this post is in norvegian only.

For litt over en uke siden hadde Linda et innlegg på bloggen sin om Gaver på vandring og gaven hun hadde fått i posten. De tre første som kommenterte på innlegget skulle få hver sin gave fra henne. Jeg liker både å gi og få gaver så bestemte meg fort for å melde meg på.

Her er noen bilder av pakken som kom i postkassa mi i går:
(Beklager kvaliteten på bildene, men de måtte tas uten blits for blitsen lyste opp for mye på så nært hold.)






Tusen, tusen takk Linda for denne fine gaven med søte stoffer, lys og en søt liten lysestake.

De tre første som kommenterer på dette innlegget vil motta en gave fra meg i nærmeste framtid.

Og til de som venter på vinneren av min giveaway så skal jeg trekke onsdag kveld etter jeg har vært på kurs, og publisere vinneren da. Så har du ikke meldt deg på ennå så har du en sjanse siden trekningen er utsatt.


3 comments:

Sandy said...

A gift, how sweet!! You received some very cute gifties.

Lurline said...

Oh, that is a nice gesture, Laila - always a thrill to have the mailman call!
Hugs - Lurline♥

Jorunn Elizabeth said...

Gratulerer med gaven. Alltid kjekt å få noe spennende i posten.