Friday, November 19, 2010

Giveaway winner

BloggerBeklager at jeg er litt sent ute med å publisere vinneren av min bursdags giveaway/utlodning. Men her kommer hun: Gratulerer til Berit, det var faktisk nok med et lodd. Berit skrev:

"Gratulerer hjertligest:) Giveaway er jo alltid like morsomt, og jeg satser at ett lodd er nok.. Tvi-tvi!"

Send meg din adresse så skal det komme en pakke i posten til deg om litt.

Jeg tror kanskje jeg snart må ha enda en liten giveaway/utlodning siden jeg har oppdaget at telleren min begynner å nærme seg 20 000 besøkende. Kommer tilbake til det etterhvert.

Sorry I'm a bit late to publish the winner of my giveaway, but here she is; congratulations to Berit. One entry was enough to be a winner.

I think I may have to have another giveaway soon. Today I noticed my blog soon will reach 20 000 visitors, it is something to celebrate don't you think? 

1 comment:

Berit said...

Nææ! Så morsomt! Tenk at det virkelig holdt med ett lodd, da gitt! Heldige meg- og god helg til deg:)