Saturday, November 27, 2010

Shoping

I dag har jeg vært på en liten handletur. Beklager sysøstre at jeg ikke sendte ut varsel/invitasjon til å være med - jeg var en tur på Sy-sammen, men jeg skulle gjøre en del andre ærender på samme turen. Beklager men dere får ikke se noen bilder ennå, jeg handlet nemlig inn til gaver til Berit som vant min giveaway, og til Lurline, Sandy og Jorunn Elizabeth, de tre som meldte seg til gaver som vandrer. Når jeg vet at gavene er kommet fram til mottakerne skal dere få se hva jeg kjøpte.


Today I've been shoping at Sy-sammen, our local quiltshop. Usually when one of us sewing sisters go there we invite the others to join, but today I had a lot of other things to take care of and I decided to go alone. Sorry, but no pictures yet. Most of the things I bought were for Berit who won my giveaway, and for Lurline, Sandy and Jorunn Elizabeth, the girls who entered for "gaver på vandring" (I think the best translation is travelling gifts). When they have received their gifts I will show you what I got for them.

I mellomtiden kan dere stikke over til Colleen hos Lucky Duck Dreams, hun har en giveaway der du kan vinne julestoffer.



In the meantime you can go visit Colleen at Lucky Duck Dreams, she is having a giveaway. You can win some very nice Christmas fabrics.

Tomorrow is the first sunday of advent an as usual I decorate my house with purple tablerunners and lights. This is how my living-room table looked last year.


I morgen er det første søndag i advent, og for meg som har "lilladilla" så er det den beste tiden av året. Jeg kan pynte med så mye lilla jeg bare vil....Over ser dere hvordan stuebordet mitt så ut i fjor. Jeg ønsker dere alle en fin adventstid og håper dere tar dere tid til litt avslapning og kos midt i førjulsstresset. Her i huset blir det mest fokus på kos og avslapning og lite stress med juleforberedelser. Vi skal være hos mine foreldre noen dager  i julen og før jul regner jeg med å jobbe ganske mye, så derfor blir det ikke mye hverken vasking eller baking har jeg bestemt meg for. Julen kommer uansett hvor mye eller lite jeg vasker og baker.

See you soon
 

4 comments:

Dandelion Quilts said...

What a beautiful table runner...just gorgeous.

Odette said...

Hola amiga
Ferliz Navidad!!!!! recibe un saludo lleno de afecto en esta maravillosa fecha, que sea de mucha bendicion y alegria recordando la venida del Salvador Jesus a este mundo.
Besos
Odette

Lilian said...

Flott adentsduk!!:)

Lonci (Győr) said...

Nagyon ötletes és szép !
Veldig smart og vakker!