Sunday, January 16, 2011

Hva jeg sendte som SSCS gave tilTracey / My SSCS gifts for Tracey

Dette er det jeg sendte til Tracey (+ en plate Freia melkesjokolade, men den var ikke innkjøpt da dette bildet ble tatt).
This is what I sent for Tracey (I sent a chocolate bar too, but didn't remeber to take a photo of it)
Jeg laget to hjerter. Tror kanskje de ble litt for store til å henge på et juletre, men Tracey kan jo henge dem hvor hun vil... De er ikke helt like i størrelse og fasong fordi jeg frihåndstegnet rett på baksiden avstoffet.

I made her two heart ornaments. I think they may be a bit too big for the tree, but Tracey is the one to decide where to put them. They are not identical in size and shape because I used a pencil to draw the heart directly on the backside of the fabric.

Julegaven til Tracey var en løper og en liten duk/brikke i hvitt og rødt. "Julete" nok til å bruke i julen, men kan om ønskelig ligge på bordet ellers i året også.
Takk til Bestemor Drillo for inspirasjon til løper og duk etter bilde av den ene premien i ditt adventslotteri.
This is the gift I made for Tracey, a tablerunner and a  little tabletopper in red and white fabric. I was inspired to make them after seeing this picture at Bestemor Drillo's blog (in norvegian only)
Jeg har laget en maken brikke/duk til meg selv også, men den er ikke helt ferdig. Jeg har igjen å aplikere på hjertene og quilte i rammen + sy på lukkekanten.
I have made a little tabletobber for myself too, but have a few things left to do before it's finnished.


3 comments:

Chookyblue...... said...

a lovely swap parcel sent to Tracey.........

Anonymous said...

Laila what a lovely table runner

Ulla's Quilt World said...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! :)