Wednesday, December 17, 2008

Siste dag i bua er over / Last day of the christmas sale is over

Med litt intensiv annonsering med lapper i postkassene i nabolaget fikk vi flere besøkende og økt salget vesentlig. Jeg fikk med meg en pen liten sum når vi gjorde opp kassa, enda jeg har tatt ut litt før, og handlet litt i bua også. Resten tar jeg med på jobben, og håper å få solgt noe der.

With a little bit of advertising; putting info in peoples mailbox we increased the amount of customers and sold a lot more today. Now I got some extra money to spend..... I still have a couple of tablerunners and some other stuff left and will bring it to my job. Some of my colleagues are interested.

Apropos jobben, i dag har jeg travet rundt i gangene på sykehuset og delt ut en liten oppmerksomhet til de forskjellige postene, de er våre kunder og vi gir dem en liten julegave i form av apotekets julesennep. De fleste har en julelunsj for avdelingens personale og er derfor glade for å få sennep til å sette på lunsjbordet. I år som i fjor hadde vi på oss nisseluer, ikke av det helt vanlige slaget. Alle som så oss smilte og lo. Jeg skal få noen til å ta et bilde i morgen så skal dere få se hvorfor.....

Speaking of my job..... Today I`ve been running around at the hospital playing Santa. Every year we (the pharmacy) hand out a little gift for our customers, the different units of the hospital. We sell a special type of mustard before christmas, and often use it as christmas gift. Today a colleague and I put on some special santa hats and visited most of the hospital`s units. Everyone we met were smiling and laughing. I`ll get a colleague to take some pictures to show why......


1 comment:

Sonia said...

Laila - looking forward to seeing those Pictures....I am finally working on my pay if forward for Anna....hoping to get some more takers too

Merry Christmas enjoy !!!