Friday, June 19, 2009

Award


Jeg har fått denne koselige awarden fra Marit Johanne. Tusen takk, jeg setter stor pris på den. Denne rosen skal sendes videre til åtte gode bloggvenner med ønske om en flott dag.

I got this award from Marit Johanne. Thank you very much! I have to give it to 8 blogging friends. With friendship this rose is sent your way. Hoping you have a wonderful day!
There are so many I would love to give this award to, but I`ve decided to give it to (in alfabetic order):

Det er så mange jeg ville gitt den til, men jeg har bestemt meg for disse åtte (alfabetisk rekkefølge):


Jeg setter stor pris på dere alle sammen, og til dere andre; ta en titt innom dem og si hei.

I like all your blogs, and love to visit now and then.
Have a nice weekend everyone!



2 comments:

Lisbeth. said...

Hei på deg Laila, tusen takk for awarden.. du er jo bare så snill du. ;D Skal gjerne sende den videre. Klem. Ha en riktig kreativ og god helg.

2ne said...

Tusen takk :-)