Tuesday, July 7, 2009

Flere utlodninger for tiden / Some giveaways out there

Jeg må jo prøve å holde vinner-statistikken vedlike, så jeg prøver meg igjen.....

I`m working on the statistics.; - it`s been a while since the last time I won a giveaway, but I don`t give up.....


Sew Fun Quilts feirer bursdagen sin med en utlodning/giveaway. Hun legger til en ny ting hver dag til og med den 18. juli. Foreløpig er det blant annet mange katte-stoffer og noen søte katt-knapper. Vinneren blir annonsert den 19. juli, og jeg håper det blir meg!

Sew Fun Quilts is having a Free Birthday giveaway, pop over and join if you like. She`s adding one more thing every day untill the draw. A lot of cat fabric and some cat buttons for the lucky winner. The winner will be announced the 19th July, and I hope it will be me!




Barb`s creations har en "jul i juli" utlodning/giveaway med mange fine gaver. Stikk innom og se hva du kan vinne. Det er mulig å få inntil fire "lodd", og jeg gjør selvsagt alt jeg kan for å vinne.

Barb`s creations is having a Christmas in July giveway with a lot of lovely christmas items to win. Pop over and have a look.



Ryan (I`m Just A Guy Who Quilts) feirer også sin bursdag i juli og har en utlodning/giveaway. Han har (minst) fire premier man kan vinne, så skynd deg over å meld deg på. Trekningen er den 17. juli.

Ryan at I`m Just A Guy Who Quilts is having a givewawy to celebrate his birthday. Happy birthday to Ryan! He has 4 prizes to give, may be some more too. The winners will be picked July 17th.



No comments: