Sunday, January 16, 2011

Nye muligheter i 2011 / New year and new chances

I begynenlsen på et nytt år er det alltid mange nye utfordringer, ideer og prosjekter som dukker opp rundt omkring. Jeg har et håp og et ønske om at jeg skal få mer tid ved symaskina dette året, så jeg har lyst til å henge meg på noen av utfordringene.

In the beginning of a new year there are always a lot of new starts; challenges, projects, contest etc. I hope to get more sewing and quilting done this year, and some o the challenges are tempting. I've decided to give it a try and enter a few of them.

Først fra en norsk quilter, Anne MarieFirst a challenge from a norvegian quilter, Anne Marie.

EDIT: Sorry, she has closed her challenge due to the lot of participants, and unfortunately I'm not one of them because I wrote the blogpost before I went back to her blog to enter.


 Allie i Michigan, USA utfordrer oss til å lage en julegave hver måned gjennom året. Jeg synes det høres ut som en god ide, så jeg prøver. Du kan lese mer om utfordringen ved å klikke på bildet over.

Allie from Michigan, USA challenge us to make one Christmas present every month. I think it's a good idea and give it a try. Klick on the picture/button above to find out more about the challenge.

Rachel arrangerer en konkurranse der man kan delta med en pute hver måned. Den kan være sydd, strikket eller heklet, og blir bedømt av en dommer. Du må også skrive om den på bloggen din. Finn ut mer ved å klikke på bildet over.
Rachel is hosting Blogger's Pillow Party where you can enter a pillow every month. Klick on the picture/button above to find out more.

Madame Samm hos Sew I Quilt arrangerer en mugrug konkurranse. Man skal lage en mugrug til seg selv og sende henne bilde av den. Hun publiserer bilde uten å fortelle hvem som har laget mugrug-en. Frist for å sende bilde er 4. februar. Vil du vite mer må du klikke på bildet over.
Madame Samm at Sew I Quilt is hosting a Mug Rug Contest. Read more about it here or click on the photo/button above. You have to send her a photo of your Mug Rug before february 4th if you want to join.


Jeg håper noen av dere som kikker innom bloggen min også har lyst til å være med på noe av dette. I så fall ønsker jeg lykke til.

I hope some of my blogfriends and readers find some of these challenges interesting and wish you good luck!


4 comments:

Narelle said...

Hi Laila,
If you take a look over at my blog you'll see a group of us are also making one christmas item a month.
You are most welcome to join us.
http://countryroses.blogspot.com/2010/12/goal-for-christmas-2011.html

bentetove said...

Så koselig du ville være med på give away hos meg !
Det er helt greit med knappen på siden ja.
Har kikket i bloggen din, veldig koselig å se. Lurer på om jeg skal være med på pute- eventyret :)

Siri said...

Hei. Så koselig at du vil følge bloggen min. Og nå fant jo jeg deg også. Hilsen Siri:-)

Anonymous said...

thankyou for the links,have a good day