Sunday, September 25, 2011

Snart på sporet igjen / Soon back in business

Det har gått mange måneder siden det har vært liv her på bloggen. Vinteren og våren ble mye, mye tøffere arbeidsmessig enn jeg hadde forventet. Jobben tok all min tid og all min energi. Følte i en periode at alt jeg gjorde var å jobbe,spise og sove. Nå er det heldigvis over og jeg begynner å få igjen litt energi og arbeislyst. Det som holdt meg fra å bli fullstendig sprø i denne perioden var å lese noen blogger nesten hver dag. Jeg følger mange blogger via Google Leser så det var ikke vanskelig å kikke raskt innom noen av dere, men det har blitt få kommentarer.

It has been a long blogbreak. I had a stressfull periode at work during winter and spring. Sometimes I felt my life was only work, eat and sleep. What kept me from going crazy was a little bit of blog reading almost every day. Thanks to Google Reader I could easily visit your blogs now and then. Sorry, only a few comments left.

Jeg har strikket litt innimellom, men ikke avsluttet noe. Det eneste jeg har sydd er en kameraveske til min datter. Hun ønsket seg noe å beskytte kameraet sitt med når hun skulle til London sammen med en venninne. Takk til sysøster Mette for knappen, den passet perfekt.

I've been doing some knitting, but no finishes. My daughter wanted me to make something for her camera before her trip to London this summer. Thank you sewing sister Mette for giving me this button. It's perfect!



Nå holder jeg på å ominnrede rommet mitt og lage en bedre arbeidsplass. Jeg ble aldri fornøyd med det jeg gjorde i fjor, så nå får vi se om en annen løsning blir bedre. Hvis ikke blir det fortsatt sying på stua.... Bilder kommer når jeg er ferdig.

I'm rearranging my room again. I did some last year, but was never totally finished, and didn't like it. Now I'm moving my bed, have got a new cabinet and a new dresser. Hopefully I like it better this time, if not our livingroom will still be my sewingroom. I'll show you some pictures when I'm finished.




6 comments:

Anonymous said...

lovely bag,well done

Inger said...

Heisan og hoppsan! Det var gode nyheter. Skal melde fra til alle kjente at nå er Laila tilbake i sporet...........ser fram til mye bra stoff utover høsten. Ses vel til uka på symøte!!!

Chookyblue...... said...

good to see your back..........I only read a blog post yesterday that lady said exactly what you did.......during a stressful time the blog reading kept her going........hope sorting your room inspires some stitches.........

PJs Lapperier said...

Så fint mobilfodral du sytt.

Mette said...

Så bra at du er tilbake! Og den kamera"vesken" ble kjempefin.
Riktig god helg, Laila.

Jeanne said...

Miss reading your posts. Hope life slows down a bit for you soon.