Wednesday, November 30, 2011

Hemmeligheter / Secrets

Dette er den tiden av året da de fleste driver med hemmeligheter, enten de lages eller kjøpes. Jeg har sendt avgårde pakker som laaangt avgårde, helt til .... å neida, jeg kan ikke si det ennå. Jeg er med  Chookyblues Secret Santa Christmas Swap og har laget gave og julepynt til min hemmelige swap-partner. Snart kommer det nok pakke i posten til meg også, lurer på hvem og hvor den kommer fra.

It's the time of the year when everybody is keeping secrets, and so am I. I've sent a parcel for... oh no can't tell yet. I participate in Chookyblue's Secret Santa Christmas Swap and before I know my partner has received her parcel I'm not allowed to tell anything. Instead I'm showing you the fabrics I've picked for a new tablerunner for Christmas, or perhaps I'll make two. Could be an extra gift for someone.

Siden jeg ikke kan vise noe av det jeg har laget og sendt avgårde kan jeg vise dere forberedelser til en eller kanskje to juleløpere. Jeg er glad i rødt, og for meg er det julens farge. Siden jeg først skal ha den lilla adventspynten fremme på bordet har jeg godt tid til å lage en ny juleløper. Kanskje blir det to, så noen får en ekstra gave også, vi får se hva som skjer.


Dette er ferdig kuttede deler til en PC-veske til min datter. Etter en lang stund med leting i mine stoffer (og forsøk på å forhandle seg til å få et par stoffer som jeg ikke ville la henne bruke) valgte hun disse to. Den gulorange skal være innsiden og stemorblomstene utenpå. Mønsteret fant jeg hos Sew,Mama,Sew.

This is fabric I've cut for my daughters laptop sleeve. She went throug all my fabric twice (and tried to make me give her some fabric I've got other plans for) before she picked these. The yellow one is for the inside and the pink one for the outside. The pattern I found at Sew,Mama, Sew.



Håper vi ses snart igjen. Hope to see you soon!

4 comments:

Oddbjørg said...
This comment has been removed by the author.
Oddbjørg said...

Ja,det er tida for hemmeligheter;-)
Flotte stoff du har funnet fram; blir spennende å se hva du lager.
Det blir nok ei fin PC-veske med spreke farger.

Odette said...

Hola Laila, hacia mucho tiempo que no sabia nada de usted, me alegro mucho que este bien trabajando en nuevos proyectos con tanto entusiasmo, espero ver pronto ese camino de mesa, las telas son muy bonitas y resultara algo muy bello estoy segura.

Un abrazo grande
Odette

Kris said...

And today I received my SSCS! Thank you Laila!