Saturday, December 24, 2011

SSCS gaver ankommet / SSCS gifts arrived

Updated with link to Sheryl's blog

Jeg prøvde å legge ut dette innlegget for noen dager siden, men blogger ville ikke, og slettet teksten "i samme slengen". Siden jeg hadde begrenset med tid måtte jeg bare la det ligge, dessverre. Men nå prøver jeg igjen, en stille stund på morgenen.

I tried to publish this post a couple ofdays ago but blogger didn't let me. Even deleted all the text, argh!!! I didn't have enough time then to write it once more and had to leave it. Now I have a little
time in the morning and tries again.

This is the gifts Sheryl sent for me. Thank you Sheryl! I love unwrapping gifts and would have loved to open them all at once. But I'm a good girl and have kept two of them for tonight. Here in Norway we open the gifts on Christmas Eve.

Dette er gavene Sheryl sendte til meg. Skulle gjerne åpnet dem alle for jeg elsker å få og åpne pakker. Men jeg er snill jente og venter til i kveld.



Den minste pakken fikk jeg lov til å åpne. Her er innholdet En nydelig kule (egentlig halvkule) til å henge på treet. siden vi ikke pynter treet så tidlig tok jeg bilde av den hengende på veggen istedet. Jeg kan se at Sheryl har lagt mye arbeid i denne. Jeg har lyst til å prøvemeg på å lage slike selv, så jeg må spørre Sheryl hvordan hun har gjort det tror jeg.

The smallest gift was the one I was allowed to open.Inside I found this beautiful ornament Sheryl has made for me. Thank you again Sheryl, it is lovely. At the picture it is hanging on my wall because at the time I hadn't gor the tree inside yet.


Ønsker dere alle en riktig God Jul!

Merry Christmas everyone!



2 comments:

Kris said...

Lovely Laila! Thank you so much for the gifts you sent me. I love them! I am in the middle of posting them to my blog right now!!!

Anonymous said...

i am so glad you like your ornament Laila.xx